ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

support1 support4


«Το καλύτερο μηχάνημα χαλασμένο είναι ακριβώς ίδιο με το χειρότερο»

Αυτή η παραδοχή υπάρχει από τότε που η αγορά «είδε» την πρώτη μηχανή να δουλεύει.

Η εταιρεία μας, αποκλειστικός αντιπρόσωπος των ευρωπαϊκών εργοστασίων των προϊόντων που διανέμει στην αγορά, έχει τη νομική υπευθυνότητα να ακολουθεί τις προδιαγραφές των κατασκευαστικών εργοστασίων και να τηρεί ευλαβικά τις οδηγίες αυτών.

Το γεγονός αυτό δίνει την άνεση και σιγουριά στον πελάτη ιατρό να έχει την κάλυψη του ιδίου του κατασκευαστή με συνεχή εκπαίδευσή μας απλά από Ελληνικά χέρια.

Η Ε.Ε. με νομολογία της καλύπτει τους χρήστες των προϊόντων απο «κακούς» αντιπροσώπους με δυνατότητα κάλυψης των χρηστών απ’ ευθείας απο το εργοστάσιο.

Αυτό το γεγονός, στον χρήστη που κάνει την επιλογή αγοράς του απο αντιπροσώπους και όχι περιστασιακούς διανομείς προϊόντων με βάση το εφήμερο κέρδος, δίνει την άνεση και σιγουριά συνεχούς ποιοτικής λειτουργίας του εργαστηρίου τους. 

Η επιστημονική και τεχνική κάλυψη των πελατών μας είναι για εμάς η καρδιά της συνέχισης της ύπαρξής μας.

Με συνεχόμενα εκπαιδευόμενο προσωπικό, με τήρηση των προδιαγραφών των κατασκευαστικών οίκων, διατηρούμε τα μηχανήματα σε άριστα λειτουργική κατάσταση.

Δίνοντας βάση στην εκπαίδευση των χρηστών, δίνοντας άριστες οδηγίες χρήσης ελαχιστοποιούνται τα προβλήματα κακής χρήσης που αποτελούν στατιστικά το 80% των γενικών προβλημάτων.

Τέλος καλύπτει πανελλαδικά όλους τους πελάτες με τεχνικούς στην Αθήνα (χρόνος κάλυψης αυθημερόν της ημέρας κλήσης), στη Θεσσαλονίκη (χρόνος κάλυψης αυθημερόν της ημέρας κλήσης) και στην Κρήτη (χρόνος κάλυψης αυθημερόν της ημέρας κλησης) ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα η κάλυψη παρέχεται την επομένη εργάσιμη ημέρα.

Επίσης, η δυνατότητα απο τα εργοστάσια, επισκευής των ακριβών ανταλλακτικών μειώνει σημαντικά τα κόστη επισκευής.